sobota, 15 stycznia 2011

Tematyka Mojego Bloga :) =]

Głównym tematem mojego bloga są psy. Będę starała się zapoznać was z wszystkimi możliwymi rodzajami psich ras. Chciałabym poszerzyć wiedzę czytelników na temat psów. Jednakże, pomimo tego że psy są tematem dominującym będę starała się nie zapomnieć o innych zwierzakach np. świnkach morskich, chomikach, królikach miniaturowych szynszylach i innych zwierzątkach domowych. W moich postach będę opierała się m.in. na czasopiśmie "Mój Pies" oraz innych źródłach.
Mam nadzieję, że mój blog zainteresuje was i będziecie chcieli poszerzać swoją wiedzę  na temat naszych ulubieńców. Życzę miłego czytania... :)


 Zwierzęciem domowym nazywa się takie zwierzę, które trzymane jest w domu lub mieszkaniu dla zaspokojenia potrzeb emocjonalnych człowieka, jako zwierzę towarzyszące człowiekowi lub jako swoista ozdoba czy też atrakcja mieszkania. Zwierzę domowe traktowane jest zwykle przez domowników jako pupil lub członek rodzinnego stada. Pupilem określa się najczęściej osobnika, który jest lubiany bardziej niż inne osobniki tego samego gatunku, ale również wychowanka lub podopiecznego

—  źródło www.wikipedia.pl

 



"Jest jeden aspekt, pod którym zwierzęta przewyższają człowieka - ich łagodne, spokojne cieszenie się chwilą obecną"

— Arthur Schopenhauer





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz